mångsidigt

mångsidigt

lördag 15 oktober 2011

Gång igen att skriva i bloggen, tja kanske :) Har börjat lördagen med en löparrunda på en dryg mil, höll ett förhållandevis högt tempo! Rundan var hemifrån och till Markaspåret, väl där blev det 5 km spåret. Ett kuperat spår som numera är ett måste efter att jag sprang in i väggen på Lidingöloppet. Men nästa år ska INGEN vägg hindra mig! Känner mig i bra form, då får jag passa mig så jag inte drar på FÖR mycket och skadar mig! För övrigt rullar livet på. Det är jobb, politik, barn tja eller snarare ungsdomar nu för tiden. Det är vänner! Det är livet helt enkelt, ibland bara så enkelt och vid andra tillfällen så himla komplicerat. Men det är som det är och för det allra mesta är det gott att leva, fast det gör ont. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar