mångsidigt

mångsidigt

söndag 4 september 2011

sport

eller vad det nu är.. finns det massor av just nu! Friidrottsvm på tv, som på ett mycket lyckat sätt höll mig vaken natten mellan måndg och tisdag - kul! Jag tränar en del, provade cirkelgym igår på Örebro universitet - fantastiskt roligt. Så idag har jag träningsvärk....HÄRLIGT! Varit ute på en runda med Lis, nu på fm härligt! Borde springa låååååångt senast till helgen, och kanske ett par ggr till innan det är dax för Lidingöloppet! Känner mig nervös inför det!
men det kommer gå bra!
För övrigt så är det så himla kul att kolla på friidrottsvm....vältränade kroppar, glada vinnare, lessna förlorare - ett vm (tja eller tävling överhuvudtaget) innehåller så mycket olika känslor, så stort spectrum av känslor. Livet i miniatyr:-).

1 kommentar:

  1. Friidrott är kul att se men det är lite synd att det är så få svenskar med numera, blir lite mer spänning då. Jag tyckte så synd om Emma Gren som grät i tvn..måste känns hårt. Blir också "gym sugen" när jag ser dessa kroppar.
    Träna på, Helena.
    ps, jag läste en artikel om att man utvecklar nya hjärnceller när man springer...=) ds

    SvaraRadera