mångsidigt

mångsidigt

måndag 2 april 2012

Mer fart på lagret...

Måste jag haft i lördags! Dagens träningsmil gick på exakt samma tid som i lördags! Å då tyckte jag inte att jag tog ut mig idag, var mycket jobbigare i lördags! Konsten att springa avslappnat för att på så sätt få upp farten! Hur svårt kan det egentligen vara, att slappna av! Ursvårt uppenbarligen! Men men det bådar ju gott framåt, att jag har mer fart att plocka fram.....
Men dagens löprunda var inte jätteskön under tiden, men jäklar va gott det var att komma in, kändes som om ena kinden var underkyld....den vinden i kombination med de låga temperaturerna som gällde under förmiddagen var definitivt inte att leka med! Klädde mig som om det vore fem grader kallt ute! Vilket visade sig helt nödvändigt!
NU ska jag sova gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar