mångsidigt

mångsidigt

söndag 1 april 2012

tävlingspremiär

Jag finns längst t vänster i bild, ca 500 m efter starten!

i riktigt jäkla busväder..... Nåväl det var +6 grader, strålande sol samt en isande vind på mellan 9-16 m/s, tjohoo!!! Det bästa av allt var ju ändå att det innebar först motvind och sedan sidvind, därefter medvind under lååånga sträckan längs Norrköpingsvägen samt en släng av motvind de sista 100 metrarna, men vem känner av den?

Bestämde mig efter vätskekontrollen att jag inte skulle springa och kolla på klockan alls, utan bara på känsla, passerade 5 km på 24.14.
Vätskekontroll och på väg in på andra varvet!
Fick håll efter drygt 6 km, men sprang på och hade bra draghjälp fr andra löpare! Försökte få "hållet" att släppa genom att hålla hårt i min astmainhalator! Hjälpte sådär! Den fick förresten oxå användning av under ett par tillfällen!
När det var ca 2 km kvar var jag skittrött!!!! men tänkte; "Det är ju bara ca 10 minuters löpning kvar! Det klara Du Lisa!"

Bara upploppet kvar snart...Men åhhh så trött jag är!
Inget personbästa denna gång! Men säsongsbästa!!! :-)




TACK för en kul tävling!

bilderna kommer härifrån ; https://picasaweb.google.com/116757829481524362810/Startmilen20120331#

resultat hittar du här; http://www.ifstart.se/









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar