mångsidigt

mångsidigt

söndag 17 februari 2013

Väntar ...

på att ett barn ska komma hem!
Sprang 8 tunga km i förmiddags, eller nja alla 8 var naturligtvis inte tunga, däremot de 3 första.... Tror att det är all stress som gör det extra jobbigt att springa, samtidigt som löpningen är toppenbra medicin mot stress...såååå jag får väl helt enkelt ta det lite lugnare när jag springer! Det viktigaste (med min löpning) just nu är att jag överhuvudtaget kommer ut å springer. Snabbt kan jag springa senare i vår;-)
Umgåtts med viktiga personer denna helg! Viktiga för mig alltså. Tack för att ni finns-ni hjälper till där andra stjälper, å stjälparna är det ju bara att låta vara -de är säkert hjälpare åt någon annan som behöver dem bättre.
Ja det blev en fin helg som både gav å tog energi! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar