mångsidigt

mångsidigt

söndag 14 april 2013

Veta mer

Vill jag verkligen det?
- Ja absolut! Detta är ju min drivkraft, att lära mig nya saker, förstå vad människor menar, förstå att de inte alltid säger det de menar, lära mig vad det betyder. Vissa saker vill jag inte ha lärt mig, de kunde jag lika gärna varit utan. Samtidigt har det gjort mig till den jag är, och jag trivs med mig själv och de val jag gjort.
Häromdagen fick jag lära mig ytterligare en sak (lär mig något nytt varje dag, men en del saker är subtila) det jag lärde mig häromdagen var verkligen konkret. BOKSLUTSMATERIAL! Det blir man inte mätt på! Dumheter är det också! Urholkar!
Lev väl mina vänner och ta hand om varandra och var noga med att du är förankrad i dig själv, det är lättast att göra rätt då och kunna stå för sitt handlande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar