mångsidigt

mångsidigt

onsdag 27 juli 2011

tänkte

springa låååångt i morse! Blev bara 11.3 km hade tänkt att det skulle bli minst 15 km....men kroppen sa ifrån och ibland när kroppen säger ifrån finns det ingen möjlighet att fortsätta! Med olika mentala tekniker kan jag komma längre än vad jag föresatt mig! Men vissa saker går inte att ignorera! Nåväl det var en skön runda fram till ungefär 10 km *hmmmmmm Men för att inte tappa formen :) och eftersom jag inte har någon bil! Har jag kommit på (det är inte klokt hur kreativ jag är) att jag kan använda cykeln! Så jag cyklade lite drygt 4 mil, med en timmes paus vid ungefär 2 km. Jag har såååå himla svårt att cykla långsamt, vill ju komma fram! Men nu! nu vilar jag benen dricker ett glas vitt vin och läser en spännande bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar