mångsidigt

mångsidigt

söndag 3 november 2013

Det tar sig....

Veckans summering vad gäller avverkade km 41! Varav ett långpass på 17+2 km, de sista två är nerjogg för att bli av med rest- och slaggprodukter i kroppen och på så vis slippa träningsvärk :-)
Har oxå lyckats få till intervallträning, men det bidde inte som jag tänkt! Jag hade tänkt 8 st fyra minuters intervaller det blev fyra stycken 300m intervaller! Jag kan skylla på vädret, det hällregnade, blåste och var kallt....så jag gör det! Fast det viktigaste är ATT jag överhuvudtaget gjorde intervallerna och att det faktiskt var kul :-).
För övrigt så har det blivit några distanspass i lite olika längd 5-10 km samt ett par dagars gymmande!
Jag kan ju bara konstatera: träna är kul!
Påminn mig gärna om det, om jag någongång skulle hävda motsatsen!

2 kommentarer: