mångsidigt

mångsidigt

onsdag 15 december 2010

Vackert

är det ute, fullt med rimfrost. Undrar hur jag ska få julen att gå ihop iår....har aldrig i hela mitt liv upplevt att julen är en stressande högtid - brukar faktiskt tycka att det är avkopplande! Men i år har jag drabbats av någon slags julstress - som jag försöker sluta med. Vet ej hur det ska gå. För egentligen är det nog snarare så att det är annat i mitt liv som gör att jag känner mig stressad.... utan att för den skull ha fullt upp, jag behöver absolut inte springa fortare för att hinna med saker det är snarare så att det är mycket i mitt liv som jag just nu har noll koll på. För mig som är ett kontrollfreak så är det oerhört jobbigt och lärorikt. Jag tror faktiskt att min grund gungar lite. Mitt i en utvecklingsprocess?!?!?
Risbodarne, lilla Askerön

1 kommentar:

  1. Spännande men lite jobbigt med såna processer. Känner också av det nu ;)Känns att ungarna böjar bli stora och mamma banden blir annorlunda, pojk och flickvänner som konkurerar...lite nytt :S
    Processer, processer, jag vill ha lite lugn och ro nu :)jaja det är väl naturligaåldersförändringar som allt annat nu..
    Kram till dig!
    Helena.

    SvaraRadera