mångsidigt

mångsidigt

onsdag 16 mars 2011

ett sundare liv....

kan vara nog så svårt. Jag tycker det är svårt att bryta en och annan vana, som ju inte är helt hälsosam för mig! Ta det här med godis.... som för det allra mesta är så himla gott, men som innehåller så j-vla mycket onyttigheter... funderar på olika strategier som ska hjälpa mig att helt sluta med godis! För övrigt så känns det som att löpträningen är igång igen, så himla skönt. Dubbarna borttagna, eller snarare nerslitna och trasiga, så nu är våren här, alldeles oavsett vad metereologer, årstid eller andra hävdar. Har haft en semesterdag idag, och inte gjort något särskilt, förutom att jag varit på ett möte ang ett av mina underbara barn. Har hunnit med en löparrunda också, härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar