mångsidigt

mångsidigt

lördag 5 mars 2011

länge

Tja nu går det lång tid mellan inläggen här! Vilket det naturligtvis finns förklaringar till! Bloggen har inte första prioritet! Det har livet och visst kan bloggen bli en del av mitt liv - men den kommer långt efter sånt som är mycket viktigare!

Jag har legat sjuk - bläääää, inget allvarligt! Fast precis när jag insjuknade i kräksjukan, då kändes det j-vligt allvarligt! Det var en kort sjuka och jag fascineras av att kroppen fortfarande inte är på topp! Men som vanligt har jag antagligen för bråttom.... En av mina "rädslor" här i livet är att "fastna" i soffan, bli sittande där och aldrig komma ut och röra mig igen! Jag mår så himla bra av att vara ute och springa....det finns människor i min omgivning (inte mina vänner!) som undrar vad det är jag springer ifrån...vad i livet jag inte vill se/möta. Men snälla ni tänk om det är helt tvärtom! Jag håller på att springa till något/någon som jag vill möta! Löpning är så härligt. Eller ja..den mesta träning som kan ske utomhus är så himla härlig.
Så just nu är det såhär; Jag gillar livet och jag möter gärna mina rädslor, tar fram dem i ljuset så de spricker!

Ha en ljuvlig dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar