mångsidigt

mångsidigt

söndag 20 mars 2011

trött tröttare tröttast

undrar just vem som är tröttast just nu? Jag sover effektivt och djupt - vaknar utsövd, är pigg under dagen. Sedan när jag kommer hem..då är jag TRÖTTAST i hela världen känns det som. Någon sa att det är tallkottkörteln, som inte hinner med! Att melatoninet tillverkas för fullt och att tröttheten då kommer som ett mail, dvs direkt! Jag brukar vara trött på våren, men denna gång känns det som jag är tröttast...ändå försökte jag vara duktig och jag kom ihåg att börja ta mina allergitabletter - INNAN pollensäsongen börjar! Jag tror jag har lyckats, för jag känner mig inte allergitrött, då är jag bara tröttare och seg hela tiden! Nu är det en annan trötthet *hmmmm. Men jag tycker att det är bra. Jag lägger mig i tid, jag somnar, jag sover hela långa natten och jag vaknar utsövd. Bara lite intresserad av vad det beror på :) Jag vill ju alltid ha förklaringar på allt ;-) så att jag kan gilla läget i lugn och ro!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar