mångsidigt

mångsidigt

lördag 4 juni 2011

fylla på med energi!

Jag har ägnat dagen idag med samt tidiga kvällen igår åt att fylla på energi. Tänk vad lätt det är att glömma vad det är som ger energi. Visst min löpträning ger mig definitivt energi, men det finns ju mer saker! Så igår var jag på AW med en person som jag ser lite som min mentor, en person som är bra på utveckling av människor! Idag började jag dagen med att vara ute och springa, i värmen och i skogen - blev en runda på 11 km! Efter rundan tog jag tag i min vänskap med en kumling med familj. Så jag cyklade dit - hon hade gett mig en vägbeskrivning! Jag cyklade via Gällersta forngård, mitt ute på landet var jag - härligt men det var en liten omväg, så istället för att vara typ 17 km till kumla så blev det 22,5 hmmm. Vi umgicks och jag hade det sååå mysigt, fick lunch, fika och middag innan jag satte mig på hojen och tog vägen via Mosås hem, den turen blev 18,5 km. Så nu sitter jag här och kollar på diamond leagu (eller hur det nu stavas) käkar lite godis och bara ler!

2 kommentarer:

  1. Härligt!!! själv har jag tillbringat helgen i vackra Dalsland, vin , vila och vandring... ;) inte helt fel..
    kramen Helena.

    SvaraRadera
  2. Jag behöver också tanka energi! Låter härligt med en mentor som är bra på att utveckla människor. En sån skulle jag behöva ha!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera