mångsidigt

mångsidigt

torsdag 2 juni 2011

kontroll

har jag aldrig haft, men jag tror stenhårt på att jag kan uppbringa en känsla av sammanhang i mitt liv och det är ju också en form av kontroll..... Men just nu är jag inne i en period där saker och ting glider mig ur händerna, inte bara sådär okontrollerat abstrakt, utan också rent bokstavligt. Jag tappar saker, saker glider mig ur händerna! Jag försöker hålla modet uppe genom att springa samt att fotografera. Naturligtvis jobbar jag på som vanligt - men med mycket tankar på det som händer runt mig NU!
Jag kommer strax att resa mig och bli en vacker fjäril och därmed sluta larva mig!

Allt går att grilla?

1 kommentar:

  1. Ja du Lisa..Släpp taget och se vad som händer, spring och fota och rätt som det är så kommer det till dig..som mina trollslände bilder som inte bara är en bild utan också en symbol för vad som händer mig nu.En bild som säger allt.. Ibland får man släppa taget för att se eller höra budskapen..
    Kram. Helena.

    SvaraRadera