mångsidigt

mångsidigt

torsdag 6 januari 2011

ang kroppar som pratar

har fått några kommentarer på Facebook ang inlägget tidigare idag! Mycket bra och insiktsfulla. Eftersom vi är duktiga (åtminstone jag) på att inte lyssna ordentligt på det kroppen säger - eller inte vilja förstå det som sägs. Dessutom går det ju utmärkt att dölja/döva, smärta mm med hjälp av värktabletter/alkohol/droger/en massa träning eller liknande! Kommentaren som fick mig att tänka till ordentligt var Susannes! Hon menar att man (jag) kan märka det på vilket humör man (jag) är på! Det var banne mig huvudet på spiken! Som ett ok som lyftes från mina axlar, det blev mycket lättare att andas :) Så nu är det bara att sträcka på sig, skratta hjärtligt och hålla huvudet högt! TACK Susanne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar