mångsidigt

mångsidigt

onsdag 12 januari 2011

atjooooo!

jobbigt jobbigt, är just nu så j-vla förkyld. Tror att jag lyckats med konststycket och dragit på mig en rejäl dunderförkylning, utan feber dock och tack å lov för det. Det är tillräckligt jobbigt att inte kunna skratta - för då drar värsta hostattacken igång som dessutom gör ont! Plötsligt rinner näsan som en vidöppen kran samtidigt som den är helt igentäppt, fattar inte hur det går till - men det är antagligen inte meningen heller. Enligt http://www.1177.se/ går en förkylning över på en-två veckor och förkylningskulmen nås efter 2-3 dagar. Om jag då räknat rätt så har jag idag nått kulmen - så nu vänder det och jag kommer bara bli bättre, jag menar friskare, för var dag som går. OCH snart kan jag börja träna igen :).

2 kommentarer:

  1. Stackars dig! Finns nästan inget jobbigare än att vara förkyld... Micke är också super dålig och hostar så....
    Krya dig nu!
    Helena.

    SvaraRadera
  2. Ja...snörvel...det är vidrigt! Men nu intalar jag mig att jag är på väg att tillfriskna:)
    Så att jag kan ge mig ut på en löparrunda! Men innan dess tar jag det lugnt, sover och promenerar :) Hälsa Micke att han ska krya på sig!
    Kram!

    SvaraRadera