mångsidigt

mångsidigt

söndag 16 januari 2011

Multikompetent....

vaknade utsövd (för den som nu är intresserad :)) Lyssnat på P1 morgon och plockat bort det allra sista av julens rester här hemma! Fast det är klart, ska fixa till skinkan som ligger i kylen och väntar på mig! Kunde inte motstå priset på 9.90 kr/kilo färdigkokt skinka..... ska bli gott med skinkmacka till lunch. Samtidigt som jag plockade bort julen, så fixade jag till usb-minne med bilder att ha i lilla digitalfotoramen. (och (S) tappar i opinionsmätningar *suck) Under bortplockandet har jag funderat på allt det nya som kommer att hända och som jag inte har någon form av kontroll över just nu. Men jag vet att allt brukar ordnar sig, precis som det alltid gör. Kanske inte på mitt sätt men på ett sätt! Om det sättet är rätt eller inte beror ju helt på hur jag väljer att uppfatta det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar