mångsidigt

mångsidigt

söndag 2 januari 2011

oj oj oj

Fantastiska Almby IK, har spårat bl a Gustavsviks golfbana, för att vi "stassare" som inte äger en egen bil ska ha möjlighet att åka längdskidor. (De spårar även Marka-spåret, samt två andra parker på Öster!) Jag totalvägrar att åka längdskidor i Markaspåret - det är för kuperat och jag kan bara åka på platt mark! Vilket gör att jag väljer Gustavsviks golfbana att åka skidor på.... bra sätt att använda en golfbana på! Men i år vet jag inte vad som hänt....de har spårat lite kuperat. OM jag sprang den sträckan skulle jag nog säga att den är platt med några få små små backar upp och ner. MEN när jag åker skidor - då är det kuperat!!!! Jag är värdelös i uppförsbackar, och rädd att ramla i utförsbackarna (som egentligen varken är branta eller långa:)) Det blev en härlig skidtur på lite drygt 9 km, jag tappade balansen tre gånger MEN ramlade bara en gång, på slät mark!!!!!!!!!
Jag kommer att ha en underbar träningsvärk imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar