mångsidigt

mångsidigt

söndag 20 februari 2011

förhållningssätt

Det som är så himla bra med att få vetskap är att det underlättar hur jag ska förhålla mig till det hela! Jag vet numera att det sätt så som jag har förhållit mig är på rätt väg och nu kan jag fördjupa det förhållningssättet. Det är kanonbra! Jag blir mycket lugnare av det - fast kanske inte mindre orolig, men det finns en förklaring som inte funnits tidigare! Utveckling, utveckling och utveckling - det är paradoxalt; jag utvecklas för att det finns andra som inte ens har förmågan att utvecklas fullt ut. Fast jag är övertygad om att med rätt metoder kan alla utvecklas - det gäller bara att hitta rätt metod. Vilket måste vara bland det svåraste av allt! Just nu ialla fall eftersom jag ännu inte har kunskapen fullt ut - men jag lär mig! Det är ju bra att just jag "drabbats" av detta! Jag som gillar att lära mig nya saker och som har lusten att lära som en stark drivkraft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar