mångsidigt

mångsidigt

söndag 24 april 2011

Återhämtning

har jag sysslat med, sedan långfredagen. Men för en stund sedan kom jag in från en kort runda! Det är så in i h-vetes mycket pollen ute och det blev faktiskt jobbigt och gjorde ont i luftrören...detta fast jag tagit min medicin!!!!!! Men det var fantastiskt härligt och vädret gjorde att det blev premiär för linne och shorts! Det är inte ofta jag springer så lättklädd, bara när det är som varmast mitt i högsommaren, så nu är det allt lite högsommar! Och om det inte tänker börja regna snart, så får det gärna fortsätta vara varmt - så pollensäsongen blir kort och intensiv! Annars tycker jag nog att de allra flesta pollen hör hemma i en papperskorg......
Har haft hela släkten här, eller nja nästan iallafall! Mamma, pappa, brorsan och brorsdottern ramlade in här på långfredagen....de åkte hem idag vid 11-tiden! Riktigt mysigt har det varit! Lugnt å skönt, grillat lite, spelat lite Wii och X-box (tack lillebror <3), spelat kort, lekt i lekparker. Tja kopplat av helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar