mångsidigt

mångsidigt

lördag 30 april 2011

beslut beslut beslut

enkla beslut och svåra beslut....Aghhhhhh jag vill inte vara den som bestämmer, eller - Jo det vill jag visst det. Men just nu är det så himla många beslut, eller det är det kanske egentligen inte! Det är nog bara så att min kunskap om det som ska beslutas är begränsad. Försöker förtvivlat förkovra mig. Men jag har ju ingen aning om vad som händer "runt hörnet" dvs i framtiden! Just nu skulle jag vilja kika lite runt hörnet, bara lite - för det är ju inte riktigt bara min framtid det handlar om, i alla fall inte i huvudsak *suck! För det tror jag hade varit något enklare, fast det har jag ju egentligen inte heller någon aning om! Så jag springer vidare i gungfly, fast jag har nog ganska fast mark under fötterna för det går numera fortare än någonsin förr när jag springer. Så det är väl dags att byta ut lite tankar och knyta på sig springskorna så att känslorna kan bli angenämare!

2 kommentarer:

  1. Ja det brukar klarna när man springer.
    He en fin helg, Helena.

    SvaraRadera
  2. Du har svaren inom dig Lisa! Lita på det och alla puzzelbitar kommer att falla på plats!

    Ha en underbar dag! / Madde

    SvaraRadera