mångsidigt

mångsidigt

fredag 22 april 2011

Springer

springer springer gör jag och fortare fortare går det! Utan att jag tänker att det ska gå fortare! Varmt å skönt ute, att då kunna springa i tunnare kläder är fantastiskt befriande. Brukar sprinag fort när jag har musik i öronen, då slipper jag höra min tunga andning :-)! Men nu har jag mest fokuserat på att lyfta knäna lite högre än vanligt och lyssnat på fåglar, kollat in naturen. F-n våren kommer med stora stora kliv, händer massor i naturen från dag till dag. Idag sprang jag längs Reträttvägen (ovanför Gustavsviks golfbana) vitsippor i massor på båda sidor om vägen! Det såg ut som det rann vitsippor nerför sluttningen - så härligt vackert. Idag blev det en mil på personbästa, jag är snabbare nu än jag var för 20 år sedan!! Jag har nog aldrig varit sååå här snabb, så har jag ju heller aldrig tränat såhär mycket! Detta trots att jag drack lite alkohol igår *hmmm. Men nu blir det två vilo - och återhämtningsdygn - med träningen alltså ;) lite alkohol kan jag nog unna mig, men då ska det vara något riktigt gott! Glad Påsk på dig!

1 kommentar: