mångsidigt

mångsidigt

fredag 8 april 2011

Tårar!

Inte helt utan anledning, men just nu undrar jag hur många tårar får plats i min kropp och varför måste alla ut samtidigt? Fast det är såklart bra, säger alla förnuftiga människor - ut med känslorna bara! Javisst - men det är tamej f-n så mycket roligare när det är mågott känslor som ska ut! Det är så j-vla jobbigt med tårar i mängder! Jag menar; det blir blött, rödfnasigt under näsan, hushållspappret tar slut (dyrt...), påsar under ögonen, rödsprängda ögon!!!! OK jag kan vara snygg någon annan dag! Fast det är klart om jag inte gråter en skvätt lite då och då, då ska väl allt ut på en gång!! Ja ja det här får väl bli min gråt-fredag!! Så kan jag springa lååångt imorgon fm, shoppa loss på em och kanske t o m fota eller måla lite *hmmm - har  redan förhoppningar om att det kan bli en riktigt bra helg, trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar