mångsidigt

mångsidigt

måndag 18 april 2011

Morgonpigg

är det nog ingen som kan beskylla mig för, men på något sätt har jag lyckats med konststycket att vara ute och springa typ kvart över sex på morgonen! Allt för att hålla ångesten stången! :) Men det är så himla härligt att springa, att fylla kroppen med endorfiner..... Allergin till trots har det gått riktigt bra att springa, även i skogen. Att deppa ihop gör ju ingen lycklig, inte ens jag blir det. Att försöka hålla ihop vardagens alla bestyr blir betydelsefullt och att lyssna på fågelkvitter tidigt på morgonen under morgonrundan! Barnen har påsklov, vilket innebär ännu mer bestyr hemma :) De ska fixas så de klarar sig själv medan jag är på jobbet. Just nu håller jag på och bokar in några valaktiviteter, det är ju omval i den norra delen av Örebro kommun! Tillbringade eftermiddagen med en stunds shiatzu - är nu avkopplad, saker och ting kommer ikapp tids nog. Önskar mig ett stort påskägg fyllt med tillförsikt! :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar