mångsidigt

mångsidigt

tisdag 19 april 2011

Knackar

dörr, gör mina sossekamrater - skulle vilja vara med dem fast vill hellre vara med mina barn! Men min tid för valarbete kommer! Idag var det dags att ta fram grillen, eller ta fram och ta fram...den har stått framme hela vintern - men den funkade alldeles utmärkt :-) Jag imponeras ibland av mig själv och det jag presterar ang matlagning. Jag är nog rätt duktig på att laga mat - även att grilla!
Har haft ett återhämtningsdygn, men imorgon bitti bär det av på en löparrunda igen, när barnen fortfarande sover! Känns skönt att vara i form. Intressant det där att hålla på att träna regelbundet - det för med sig positiva vanor och för det allra mesta ett gott humör. Om inte ett gott humör så iallafall ett bättre än innan springturen!!!! Och nu på våren är det helt fantastiskt..fågelkvitter, krispigt i luften, vitsippor på väg upp. Fokus på helt andra saker än de tankar som allt som oftast snurrar just nu i huvudet - men det blir bra, så småningom...måste ju ner i botten först innan jag kan vända. I ärlighetens namn tror jag att jag varit därnere redan, så nu är jag på väg upp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar