mångsidigt

mångsidigt

söndag 17 april 2011

Teknik

experimenterar med lite olika tekniker när jag är ute på mina löparrundor! Just nu verkar det himla lyckosamt att fokusera på att lyfta knäna lite mer än jag brukar. Visar sig att det tillsammans med att öka armpendlingen har just nu inneburit att jag är lite snabbare. Intressant! Dessutom har jag lättat något kilo och det spelar säkert oxå in. Frågan är vad som är vad...... Idag blev det en runda hyfsat tidigt, på endast en knapp halvtimme. Pga att jag inte ätit frukost innan. Försöker att låta bli att göra mig illa....så om jag ger mig av och springer innan frukost är min princip den att försöka hålla rundan på max 30 minuter. Finns en risk annars att kroppen säger ifrån! Hela huset är fullt av barn och snart bär det av till stan på lite shopping men mest glassätning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar