mångsidigt

mångsidigt

lördag 27 november 2010

Fortsättning

på förra blogginlägget kommer här :-)

Det blev en löparrrunda. Men inte tidigt på morgonen som planerat, utan mer mitt på dagen! Sprang förbi Gustavsvik golfbana och det jag såg där gjorde mig så himla glad. De (Almby IK) hade spårat runt golfbanan så imorgon blir det längdskidor på - toppen!!! Jag återkommer imorgon med rapport därifrån. Det är en sådan förmån att bo, som jag bor! Med närhet till city OCH skog OCH en golfbana som spåras på vintern (när det finns snö) Jag har aldrig spelat golf - är livrädd att jag ska gilla det också. Så jag hoppas att ingen rör den golfbanan som man kan utnyttja till olika aktiviteter året runt (förutsatt att det finns snö på vintern dock).
Löparrundan avlöpte utan några som helst astmatiska problem - tog det dock lite lugnare än vanligt! Fick också uppleva hur det är att springa med skor som har halkskydd, köpte halkskydd för ett tag sedan, för att kunna springa även om det är isigt. Det var annorlunda och effektivt! Så nu slipper jag köpa löpband, öppna fönstret och springa en tur inne. Som hesan kommenterade i det förra inlägget :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar