mångsidigt

mångsidigt

tisdag 9 november 2010

kunskap


vad är det? Är det att jag har lärt mig att det inte alltid blir som jag tänkt mig, men att det iallafall blir rätt bra. I och för sig tycker jag ju inte alltid det är det bästa när det väl händer, men får jag bara tänka lite så brukar det kännas mycket bättre. Eller kunskap är kanske det jag lärt mig genom att läsa böcker, lyssna på vad andra berättar, nyfiket ställa frågor och sätta saker i ett sammanhang.....


 Livet är kunskap!

Dagen idag har inneburit oväntade händelser. Allt har definitivt inte blivit som jag planerat, kvällen hade andra planer för mig än vad jag från allra första början.....sedan ställer vädret till det. Sedan är ju vårt väder inget emot vad andra delar av världens befolkning är drabbade av - jag vet egentligen inte om vädret här i Sverige drabbar oss! Det är nog en kunskap att lägga på minnet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar