mångsidigt

mångsidigt

söndag 7 november 2010

min första.......

Jaha....betyder detta att jag helt plötsligt har tid över. Har startat min allra första blogg, på allvar - hoppas jag. Inte för att jag har en aning om varför :-) Påverkad av andra!?

Var ute på min första längre löparrunda igår, efter att fått (generöst tycker jag, NOT) löparknä efter ett väl genomfört Lidingölopp (30 km) i slutet av september. Har sakta men säkert tränat upp mig igen, genom att vila, stretcha, cykla och börja springa korta rundor på 2,5 km - är nu uppe i 11,5 km. Springer utan att känna av knäet, naturligtvis åkte jag på att köpa nya dojjor också eftersom jag (helt plötsligt!?) har stegisättning där jag supinerar lite lite.... Någon hävdade elakt?! att det är åldern - så helt plötsligt börjar jag bli hjulbent. Ja du kan ju se på bilden hur trött jag ser ut strax innan målgång, då ja hade rejält ONT men med en tid under 3 timmar är jag fortfarande helnöjd med min insats i mitt allra första Lidingölopp. Det blir nog fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar